Tell the devil I said “hey”

Namn:   Emma Josefine Kupari
Piercingar:   Inga, förutom hål i öronen
Tatueringar:   Inte än, men vill, innom snarast.
Längd:   172 cm.
Skostorlek:   38-39.
Hårfärg:   bra fråga, orange/rött/brunt med ljusa slingor.
Fräknar:   Ja, men för lite.
Motto:   Är någonting rätt kommer det visa sig när de är redo.
Kär?   Ja, fruktansvärt kär i honom
Önskar du att du bodde någon annanstans?   Ibland ja, i new york, nya zeeland, grekland eller jamaica med jonas.
Tycker du att du är attraktiv?   Det är olika dagar, idag känner jag mig fin för han sa det.
Vilket schampo använder du?   Wella tror jag.
Vad är du rädd för?   Har så många fobier att de är fånigt. Clowner, fåglar, fönster, ballonger, stötar, mörker m.m.
Gillar du berg- och dalbanor?   Ja, tills jag börja må illa.
Senaste
Filmen du hyrde?   Minns inte, länge sedan nu(leverpåfastpass).
Filmen du köpte?   Billy elliot och Ray tror jag.
Låten du hörde?    One moment in time - Whitney houston som björn just nu spelar för mig hehe. 
Låten du laddade ner?   Beach in hawaii tror jag till ipoden för den hade mystiskt försvunnit!
Personen du ringde?   Jonas
Personen som ringde dig?   Jonas
TV-program du såg?   Scrubs
Person du tänkte på?   Hjärtat


Favorit
Låt:   Här är några
Sak att göra:   Spela gitarr ute i solen, spela xbox med älskling, och allt annat med honom, sjunga, dansa och kolla på live musik.
Sport:   Jag är inte så mycket för sport, att spela själv - hockey. Att kolla på - Fotboll, Dans, friidrott.
Kläder:   Har några favorit klänningar, blommiga, med spets, finns många favvisar.
Film:   Sagan om ringen triologin, 500 days of summer, lord of dogtown.
Serie:   Big bang theory, Scrubs, O.C, Vänner, Family guy.
Bil:   Bubbla

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?   Ja, många gånger.
Gråtit över en flicka?   Jag tror faktiskt inte de, skulle varit något bråk då.
Ljugit för någon?   Ja
Varit i slagsmål?   Nej, förutom med Sam i typ trean.
Blivit arresterad?   Nej.
Träffat någon från internet IRL?   Ja, eller snarare hejjat.
Antal…
Gånger du varit kär?   "Kär" en gång, men på riktigt kär är jag nu, sedan ganska precis tre år sedan.
Gånger ditt hjärta brustit?   Två gånger sådär när man tror världen gått under.
Hjärtan brustet på grund av dig?   Dissat folk har jag men jag tror inte jag har orsakat brustna hjärtan på det sättet.
Tjejer du kysst?   Ingen, förutom evelina då som alltid pussar på mig.
Gånger ditt namn varit med i tidningen?   Några gånger, kanske fem, sju?
Senaste…
Boken du läste?   Bridget Jones, fantastisk.
Personen du fick e-mail av?   Jag är dålig på mail,. förlåt hehe.
Personen du fick brev av?   Min tandläkare, kulva?
Personen du fick sms av?   Av jonas, där han berättade att jag är duktig, så hör ni, jag är duktig.
Gången hela din familj åt middag tillsammans?   Det var några dagar sedan, i söndags kanske?
Saken du köpte?    Presenter till mina tre fina 18åringar



Snodde denna lista av Hnny,  tyckte den var fin, och bra tidsfördriv isf att skriva artikel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0