söndag

I söndags knäppte jag lite kort, som jag pratade om tidigare, vilka jag nu fått in på datorn. I södags åkte alltså jag och Mamma in till birsta och köpte blommor, örter och sånt. Och åkte sedan hem och planterade dessa, sprang sedan runt med kameran och fångade lite på bild.
Tidigare den dagen hade jag sett ett reklamblad för citygross där man kunde köpa färdigrulltårtor, och en var en prinsessrulltårta. Jag tyckte om den idéen och med den i tanken höftade jag fram ett eget recept. Dock var marsipanen inte så god (icas egna) så det förstörde lite, den smakade mer socker än marsipan så det var ingen höjdare, men nästa gång jag gör denna going ska jag köpa lyxigare variant då är detta ett toppen recept. Kände mig extra kreativ när jag fixade med den, stolt som tuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0