listaa

Fem snacks du gillar
· Morötter och dipp
·Popcorn
·Lättsaltade chips
·Choklad (!)
·Rostade solrosfrön

Fem sånger du kan (nästan) hela texten till
Alltså, texter kan jag ganska många, det kommer sig naturlig eftersom det är vad jag älskar heh, men några är;
·Bruno Mars - Grenade
·Dixie Chicks - Travelin Soldier
·First Aid Kit - I Met Up With The King
·Oh Laura - Release Me
·Elvis - In the Ghetto

Fem saker du skulle göra om du var miljonär
·Köpa en turkos bubbla cab
·Bygga en egen studio
·Resa iväg med Jonas och familj´
·Inte slösa på saker bara för att jag kan (sägersnålemma)
·Ge delar till vårat fadderbarn

Fem dåliga vanor
·Jag biter på naglarna
·Jag tar för givet att det går ett psyko bakom mig när jag är ute på kvällen, och därför börja stressa upp mig.
·Jag snoozar alltid lite för länge på morgonen
·Att säga "lugnasig" till alla om jag behöver tid att tänka (vet inte var det uttrycket kommer ifrån)
·Jag tänker tvärt om, så som " Jag säger inte till någon att jag ska vara med honom ikväll, för då kommer det inte hända " Eller som om jag säger " Jag kommer absolut få sommar jobbet iår igen" kommer det inte hända.

Fem saker du gillar att göra
·Älskar, att vara med honom
·Spela på min blåa gitarr och sjunga till 
·Skriva av mig med obegripliga texter
·Skissa på plagg och låtsass att jag gör en egen kollektion
·Spendera tid med min stora feta släkt

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
·
Magtröja utan ett linne under
·Den trendiga cardiganen från ginatricot...
·Uggs
·Skulle aldrig köpa Armbandet från Armani när ett liknande finns på ur&penn.
·Shutter Shades

Fem favoritsaker
·
Min gitarr
·Mitt fantastiska halsband jag fått av älskling
·Urkultbandet på min handled (och de som hänger på min vägg)
·Just nu - Biljetterna till urkult och Emil Jensen
·Jonas är min absoluta favoritsak




Listan snodde jag utav Frida (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0