?

Kreativtskrivande är spännande. Just för att det heter precis vad man ska göra. Lite skumt faktiskt, som om kursen "gitarr steg ett" skulle heta "spela gitarr steg ett".

Hej jag ska gå till lektionen nu (:
Jaha, vad har du då?
Spela gitarr (:

Är det bara jag som ser det fina i det? Alla kurser skulle heta liknande. Om jag var politiker, skulle jag fokusera på att ändra namn på alla kurser så de blir roligare. Wote for me!
Nej, usch vad jag är dryg.
Jag har precis knåpat ihop en spotify lista med låtar jag gråtit till bara för att de är så bra, gåshuden sprider sig utför mina armar när jag lyssnar på dessa låtar. Enligt mig helt fantastiska.

Rysningar.


Kommentarer
Postat av: Fripppe

hahaha :) <3

2011-03-31 @ 14:07:29
URL: http://fridaskitchen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0