2011-06-03/04

Igår åkte jag och Robin iväg till Tobbe på en spontan visit. Det är ju bara dumt att alla sitter på var sitt håll och inte gör ngt speciellt tyckte jag och ringde runt. Efter ett tag joinade Rickard oss också. Av någon anledning åkte Robin hem tidigt, men jag och Rickard blev kvar.. ganska länge.
Kameran fick också vara med en stund, fast det bara är tobbe som är villig att vara med på kort.. Men dagen är dokumenterad och jag ska nu visa er min fredagkväll.




Rickard vägrade som sagt vara med, men vi tre låg iallafall mest utspridda i tobbes fina soffor och kollade på Stig Helmer Olsson.


Efter stighelmer var klockan något runt tre, och det fanns inget att kolla på på tv tyckte jag. Dock tyckte Rickard att Macgyver var det coolaste som fanns så han tvingade oss att se.


Blev serverade nattbullar (!) mums


Kring fyra började vi se solen stiga. Nu skulle vi ut.





Det är himla fint här uppe i skogarna tänkte jag för mig själv när jag halv fem startade moppen och åkte hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0