2008-06-25

Min största mardröm är att du inte längre finns vid min sida. Du är trygghet, du är kärlek och du är styrka för mig. Alla pratar om feminism och att som kvinna ska man kunna stå på egna ben. Isånna fall sviker jag den kvinnosynen. Jag resonerar såhär. Har man någon i sitt liv man älskar och har en relation med tycker jag det finaste som finns är att man inte känner sig hel utan denna människa. Att finna någon man inte kan vara utan är målet, och jag skulle aldrig kunna se mig själv utan denna människa.
Denna människa är min bästa vän, alla kategorier. Han förstår mig, och jag förstår han.
Denna människa är den jag har alla drömmar och mål tillsammans med. Vi har en plan och dessa tre år är bara starten på vi, oss.

Jag har hittat mig själv, med hjälp av honom. Han finns där vid min sida, stöttar mig när vinden är på väg att ta med mig i sin flykt.
Tre år med dig älskling. Jag kan inte vara lyckligare.



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0