2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- sommarjobbade för första gången
- åkt genom sverige över till finland



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja ett tag, sedan nej. Det stressar och skapar ångest i mig endast, därför har jag inga iår.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte någon som stod nära, men.

5. Vilka länder besökte du?
Finland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mest i mig själv, att jag ska uppskatta min omvärld mer.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 25 juni 2010 firade jag och Jonas två år tillsammans ♥
- 23 juli 2010 Jag kommer även minnas när jag åkte till gävle med min familj och såg Laleh, Ane brun och Lars Winnerbäck. hihi åh. 
- 5 augusti 2010 Våran första tältning på urkult, kanske världens finaste bygge.

8. Vad var din största framgång 2010?
Framgång.. jadu lär väl vara att jag jobbade hela sommarn och det passade mig perfekt



9. Största misstaget?
-jag tror inte jag har något sådant, saker man kunde gjort annorlunda säkert, men det ledde ju till hur jag mår och lever idag. vilket jag är otoroligt nöjd med.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har endast varit förkyld, annars har jag inte skadat mig mer än mitt ständiga dåliga knä.

11. Bästa köpet?
Urkultbiljetter, min mobil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat ute säkert, moppebensin, haha.

13. Vad/Vem gjorde dig riktigt glad?
Min älskling som gett mig ett underbart år. Plus alla andra nära som finns för mig. Men Jonas och Evelina gjorde min sommar hihi ♥



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oh africa, Waka Waka, Jag får liksom ingen ordning. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite både och. höst/vintern/våren  2009-2010 var tungt men Elin Jälmevik var enormt stöd. Resten gjorde allt bättre

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Såklart mer tid med jonas, men även kanske lägga mer tid på att må bra själv genom att röra på mig och så.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tror inte de finns något sånt.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Har redan firat jul, tillsammans med släkten.

19. Blev du kär i år?
Jag har varit kär sedan 2008♥

20. Hur många one night stands?
inga, har mitt hjärta

21. Favoritprogram på TV?
Halvåtta hos mig, big bang.



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Oj, kommer inte ihåg när jag läste vilka. Ps I love you kanske?

24. Största musikaliska upptäckten?
Eliza Dolittle, September


25. Något du önskade dig och fick?
Mitt hjärta, mig själv och mitt liv tillbaka

26. Något du önskade dig men inte fick?
Den ständiga önskningen :
de är så otroligt fina, velat haft en som gosig på gården sedan jag varit fyra typ.


27. Årets bästa film?
Oj som jag sett på bio iår- Harry Potter dödsrelikerna, Eclipse.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var hemma med familjen, släkt vänner. Packade för Urkult dagen efter hihi.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en utlandsresa när jag som mest behövde de i januari, februari.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
baggy.stort,blommiga klänningar, cykelbyxor ♥

31. Vad fick dig att må bra?
Jonas Stiernström får mig att uppskatta mig själv. Lycka

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahah.

33. Hur många saker ångrar du?
Ingen alls när jag funderar nu.

34. Vem saknade du?
Farfar och Elin (tills hon kom hem från USA)

35. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya :)

Kommentarer
Postat av: e<3

haha vi jobbade fan tungt asså! zooklubbor och winerbröd på den bänken! kunde inte bi bättre, fan vad jag älskar dig<3 finns det fler kovlandsbilder:D dra upp några på fb? :D log då jag läste svaren emsis(:

2011-01-04 @ 14:21:18
Postat av: jag har dina svar

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jude law och evelina lindholm

2011-01-04 @ 14:36:40
Postat av: emma

hihi älskar dig med<3 inte många bilder men någraa , HAHAHA aa men mest evelina då isånnafall :$

2011-01-05 @ 11:36:16
URL: http://emkupari.blogg.se/
Postat av: e

hihihihi men dra upp några bildeR:D haha jaa jag(a)

2011-01-05 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0