take, take, take it all

Igår var jag med Fridus! Höll som vanligt på att avlida när jag är med henne. Vet inte var det är som gör det. Men vi dog av skratt. Vi startade våran kväll med att gå ned till gammmdatorn och kolla på gamla webbcam videos som jag och frida gjorde från någongång i trean/fyran ända tills 2007 eftersom kameran dog då. Kollade på filmer som frida gjort alldeles själv under tiden jag var på toa. Såå söt.. tror jag ska publicera dem på youtube så jag kan ha de här på bloggen hehe! Sedan hade vi party till Rolandz (PARTYREMIX) och spelade Kinekt. Fin kväll, fin kväll!    

Tog precis en paus från morgonspelandet. Sitter under mina två supermysiga filtar(enanyköptpårea,hih) och klinkar och använder strupen. Jag har, som många vet, en ny favoritlåt. Med Bruno Mars, Grenade. Den jag sitter och försöker lära mig nu, blir det en storsamling kanske? nobody knows (:



Kommentarer
Postat av: Fridaa

kvällen var great :D haha måste göras om snart. Blir ju sånt jävla uppehåll varje gång på vintern tycker jah :o hmm. inte bra :D



ROLANDZ - SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN H&H !

2011-01-15 @ 15:19:09
URL: http://fridiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0