puss

Jag är enormt sugen på att resa, jag och jonas pratar ofta om det vart vi ska åka och så efter vi tagit studenten. Jag har idag suttit och kollat på fina bilder och slängde ihop ett kollage med mina drömresor. Eller, detta är lite mer hälften av allt jag ska göra innan jag dör. Men, så här är det, innan jag dör ska:

Jag vandrat på turkiets gator i värme och sedan vakna upp och se den resande solen över staden nedanför min hotellvåning.

Jag ha varit i kina, hälsat på mina släktingar i pandareservaten, vandrat utmattad på den kända muren och sedan le i beundran av den vackra utsikten.

Jag med jonas ta en promenad bland gröna kullar och se på gamla slott i irland och skottland.

Vi ska under en tid bo i New York, i de radhusen som sitter ihop och har en trappa till entren. Jag ska fika i central park på lunchen med mina vänner.

Surfa i Australien och hälsa på Karin, Simon och tjejerna.

Dansa med afrikaner och se jonas spela fotboll med barnen på gatan, efter en dag ute på savannen letande efter elefanter tillsammans med Anki, jonas mamma som älskar elefanter.

Jag och jonas åka till New zealand mysa bland de vackra bergen och kolla på ställen där våra favoritfilmer spelades in.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lena

jag dööööör. Hobbit husen! Åh, precis sådär ska jag bo "när jag blir stor"!

2011-02-01 @ 22:43:44
Postat av: emma

eller hur ! jag med!! , jätte fina hihi (:

2011-02-02 @ 18:06:24
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0