a fire starting in my heart

Älskling tycker jag är lite deppig på denna blogg, jag förstår vad han menar men mina texter kommer ofta ifrån något ögonblick som gjort ont. Dock ska jag försöka bättra mig lite.
Idag när jag vaknade av solsken visste jag att de skulle bli en fin dag. Jag gick ut efter frukost tillsammans med mamma och satt ute i solen. Jag läste Bridget Jones och fnittrade. Efter det gick jag in och var lite flitig med en läxa som är en eller två veckor sen typ. bra gjort. Super mysig middag med efterrätt jag pysslat med tidigare. Ligger bra till med veckans städning, bara damsugare kvar nu vilket går fort.
Pratar med honom på skype nu. Usch va han gör mig glad. Du är mitt solsken hjärtat.
Imorgon är en start på ny vecka som ska innehålla :

♦rep till öppethus
♦flitigt plugg (har jag lovat mig)
♦forsätta i samma stil som förra veckan med träning ( vart ett styrkepass, slalom och vattengympa, heja)
♦muntligt seminarium i kulturhistoria
Håkan Hellström ! (hihihhi åh.) 
♦öppethus på skolan = ett antal uppträdanden
Älskling, för att vi är värda det


Stolt nu jonas? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0