turkiet

Kliva ut på en mark man aldrig tidigare tagit ett steg på. Känna värmen mot min hy och vinden som blåser mig i ryggen, som en hjälp till mina steg. En helt annan färgkarta än hemma i sverige. Kultur är något jag tycker är fint. Att det skiljer så pass mycket länder emellan är fantastiskt. På fredag åker jag till Turkiet. Där har jag aldrig varit förut, men har alltid drömt om det. Jag kommer sakna min älskling men kommer bli superskönt att få komma iväg.
Nu ska jag sätta mig och fixa musik till ipoden. "Turkiet 2011", listan kommer vara full av ny musik, och gamla klassiker. Kanske låter något såhär:

Jessie J - Pricetag

Stella Mwangi - Haba Haba

Ziggy Marley - Love is my religion

Ziggy Marley - Bech in hawaii




Kommentarer
Postat av: elin

ta med mig!!!! :O:D:D

2011-04-20 @ 09:51:23
URL: http://autumnus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jättefin blogg!

Sv: Tack så mycket:)

2011-04-21 @ 16:31:40
URL: http://amandaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0