Dag 14 - Det här får mig att må bättre

Dag 14 - Det här får mig att må bättre

Dagen då allt gått fel. Försover sig och hinner inte duscha, känner sig ofräsch och stressad. Visar sig att man har håltimma och stressat i onödan. Då man med tunga steg går ned för backen som känns längre än någonsin och möter honom på bänken han brukar sitta och vänta på.
"Vad du är fin idag"

Du får mig att må bättre. Du är glädje och lycka.


Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlekd
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0