Dag 09 - I min handväska

Dag 09 - I min handväska

I min handväska finns det tusetals av papper. Huller om buller. Det symboliserar lite mitt liv faktiskt. Olika notblad och sångtexter blandat med skolpapper och kallelser till tandläkaren. Förutom det ligger min kallender bortglömd på botten tillsammans med några förpackningar öronproppar.
Min handväska är kaos men fungerar som behållere för sångtexter och mellanmål så som torkade aprikoser. Jag gillar min handväska. Men snart kommer jag börja använda min nästan ännu finare handväska som är liten och grön som har ett hej på sig och en fin mustach. Där får inte mitt liv plats, så den får jag ta dagar jag redan är kaosartad.


IN ALL THIS SAFETY
I FOUND CHAOS


Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0