Dag 06 - Ett ögonblick

Dag 06 - Ett ögonblick

Han yttrade orden jag många gånger gråtit till. Lena log och tårarna började visa sig i mina ögon åter igen.
"Hon låg på gatan Medan rymdskeppen Sände meddelanden Genom atmosfären". Pianoslingan började nu sitt andra varv och jag var fylld av känslor som nu svämmade över. Det var andra gången jag fick höra hans melodier endast några meter ifrån honom. Det var inte sista gången.



Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Ett ögonblick
Dag 07 - Min tro
Dag 08 - Mina syskon
Dag 09 - I min handväska
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina drömmar
Dag 12 - Min första kyss
Dag 13 - Det här upprör mig
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag

Kommentarer
Postat av: lenu

ett ögonblick, indeed! <3

2011-04-06 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0