i wonder how

Vet ni vad? Imorgon är det säsongsstart i ett av mina favorit program, Halv åtta hos mig, hihihi ! Och vet ni? dagen efter imorgon börjar ännu en favorit. Idol. herrejösses vad lycklig jag är. Hösten är här och jag älskar det. nu ska jag varjekväll se på favorit serier, mysa med min pojk mina vänner och familj. hihih. Nu ska jag städa övervåningen klart, mitt rum, ut och jogga, hemmaspaa och se en film som jag köpte igår med två av mina fina vänner. PUSS

(ja, jag är en tantis som kollar på halvåttahosmig men jag älskar det, samtidigt som jag är denna tant spelar jag tarzan spel på dator när jag är sjuk och lyssnar fortfarande på mitt favoritband för några år sedan, mcfly. och vet ni vad? jag är ganska härlig har jag märkt. hihi. )


Kommentarer
Postat av: elin jälmevik

hahah jätte härlig:) och alla borde älska halv åtta hos mig ! :P

2010-09-05 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0