the future seems so bright?

jag är i en svacka. en sådan att jag får tårar i ögonen och nära att gråta för att jag tappar pennan i marken och säger jag hatar denna dag. sånna dagar har det varit nu. jag saknar dig min älskling.
jag blir dock lycklig utav han som skriver och ringer när jag gnäller. kärlek.
jag blir dock lycklig av att tillbringa tid med min tant.
jag blir dock lycklig att få vara med en sån lättsam funny och jaga buss.
jag blir dock lyckligast när jag tänker på att det är två år och fem månader idag, vilket betyder att det är precis en månad kvar till två och ett halvt år. jag ska sluta se de mörka som hänger på mina axlar. jag ska verkligen med hela mitt hjärta lyfta fram alla vackra människor som försöker göra mig glad. usch vad jag är otacksam. jag ska bättra mig.

jag älskar dig jonas stiernström. jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: e<3

"en sådan att jag får tårar i ögonen och nära att gråta för att jag tappar pennan i marken och säger jag hatar denna dag"



heeaa, jag tappade ut popcornskålen en dag. då brast det för mig'(A)

2010-11-26 @ 13:53:01
Postat av: emsis

haha jag veet , du sa de ! söttt

2010-11-26 @ 14:56:55
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0