det finns en sång

Idag på en lektion började vi i klassen inklusive våran lärare Göran prata om vad man gillade för musik, och inte gillare.. Gud vilken svår fråga de är måste jag säga.
Sedan kom jag på att jag alltid haft små perioder som jag älskat just en artist eller ett band. Haft Flera. Har dock ingen nu,.. sorligt? ja..
Tänkte dela med mig av dessa musiker jag varit smått beroende av en längre tid i mitt liv. Lyssnar fortfarande på dessa artiset mer eller mindre, sånna jag inte kan släppa.

1. Bon Jovi


2. Mcfly


3. Dixie Chicks


4. Elvis Presley


5. Jason Mraz


6. Håkan Hellström


7.  Sist men absolut inte minsta är faktiskt en låt, som jag fortfarande är helt besatt av.
Hallelujah. Med massor olika artister, bla. Kurt Nilsen, Kate Voegele, Jeff Buckley och Amanda Jenssen
 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-29 @ 18:01:05
URL: http://millahoman,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0