And it's contagious

okej,.. alla har sagt att jag måste se (500) Days of Summer  och idag gjorde det, jag såg filmen alla rekommenderat. Efter min klasskompis skrivit i hennes och lenas blogg att hon också sett den och att var superbra kunde jag inte hålla mig längre.
Och jag måste berätta att den nu är en av mina favoritfilmer. Helt underbar, otroligt vacker, fantastisk musik, brilliant skådespeleri, väldigt ärlig och något man kan relatera till.
Min bror har nog rätt, har jag sett eller hört något jag älskar googlar jag bilder, musik och allt jag kan om de, jag är knäpp. Men här får ni det jag hittat.
Det är inte en kärlekshistoria, det är en historia om kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0