I know we all have a similar dream

Efter Portugal - Elfenbenskusten matchen jag kollat på skulle min bästaste vän på fotbollsträning, vilket peppade mig till att också röra mig. Men för att jag ska kunna röra mig måste jag ha peppande musik. (vad är bättre musik än vm-musik?!?) Proppade min ipod full med bra sommar musik, drog på mig min brors shorts och en mjukiströja,  knöt skorna och tröck på playknappen. Bara några meter ifrån mitt hus började jag minnas att jag inte är rikigt frisk från min förkylning ännu, en km ifrån mitt hus orkade jag inte jogga ett steg till. Forsätte med att powerwalka till min peppande musik. Hyffsat lyckat, fick ju röra på mig iaf.

Om min design: denna design är nuvarande, så otroligt less på den förra så just nu har jag denna enkla designen för medans jag fixar en fin. Tycker denna är lätt att kolla på, hoppas den duger för nu.
ps- ledsen att alla gamla inlägg se så konstiga ut nu, för det är inte samma bredd på bloggen nu som då, ni får leva med de, orkar inte skriva om varje inlägg.



Kommentarer
Postat av: Frida

Musika <3

2010-07-19 @ 12:58:31
URL: http://fridasrecept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0