don't stop believing



Igår startade jag en storstädning i mina garderober, jag gjorde klar en, och en är kvar. Tre fulla kassar med kläder jag tänkter skänka och/eller slänga bort står nu i hallen. Något säger mig att det kommer bli ännu mer i garderob nr.2.
Denna städning har jag skjutit upp länge, och är glad att jag tagit tag i den. Garderob nr.2 kväver mer ansträngning, därför peppar jag med bra musik nu. Jag är så snäll så jag ska dela med mig av den superbraiga musiken jag lyssna på. Det är några killar som framför allt gör covers och jag har funnit dom genom youtube. Sångaren - Sam Tsui - är hur duktig som helst, och har tillsammans med sina kompisar gjort covers på kända låtar. Han sjunger ofta med sig själv, flera stämmor och sedan klipper ihop allt till ett vackert nummer, jag har visat många när han sjunger ett Michael Jackson medley, så jag visar inte det här idag. Men jag tänkte bland annat visa hans version av " Don't stop believing"-Journey. Enjoy!






Kommentarer
Postat av: Björn

Tycker om den med MJ låtar, den är riktig bra. Sam är också väldigt duktig på att sjunga. Kram Kram :)

2010-04-07 @ 20:52:37
URL: http://thebjorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0