ain't no sunshine

Dagen har jag spenderat med Jonas på birsta. Inget köpt utan vi har bara strosat omkring. super mysigt.
Just nu sitter jag och drömmer mig iväg, vi var på ikea idag och det startade tankar om hur mitt dröm hus skulle se ut. jag har så många drömmar om " the perfect house" men det absolut bästa skulle vara något mysigt hobbit hus i fylke.. om mina drömmar skulle slå in. hmm.. Men de måste ha en kök som Leila Lindholm,.. hihi. Jag svävar lätt bort, speciellt nu efter en underar dag, trött är jag också. På slutet gick mina ben runt bland sängar och skåp med namn Hampus utan att jag egenligen orkade, som en robot.  
En till sak jag märkt, är att jag har en låt minst i varje inlägg.. märkligt. Men varje dag har minst en tema sång, eller en sång som känns extra skön att lyssna på. Idag är en mysigt flytande dag.. vilket leder mig till gammal musik.
Många punkter idag, hoppsan, hihi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0