He spoke with a voice that disrupted the sky

Sitter hemma från skolan ont i huvud och mage. Mitt huvud försöker säga någonting till mig, men med så många röster jag hör kan jag inte förstå. Hålet i min mage värker, jag vill krypa in i din famn och aldrig komma ut ur den igen. Jag har inte heller haft ork eller lust till att skriva, min blogg är en samling av tankar, känslor och inspiration jag får. Och när jag inte känner på något speciellt vis, inte hittat någon inspiration eller inte vill dela med mig av mina tankar. Då blir det tomt här, precis som veckan som gått.

Jag tror jag har hittat lite inspiration idag, ifrån den människa som jag älskar så otroligt mycket så ord inte räcker. Iaf har han inspirerat mig, han har världens styrka. Han går egenom motgångar som jag inte vet om jag klarat av. Det är svårt men han klarar det och det tycker jag är helt fantastiskt.

Min glädje blir bara större och större denna dag, och jag känner mig gradvis bättre. Har åter igen insett hur lyckligt lottad jag är, att få vara nära dessa underbara människor. Ni vet vilka ni är , och jag älskar er alla.


He was standing there by the broken tree
Hes hands were all twisted he was pointing at me
I was damned by the light coming out of hes eyes
He spoke with a voice that disrupted the sky
He said ' Come on over to the bitter shade,
I will wrap you in my arms and you'll know you've been saved'
Let me sign, let me sign, can't fight the devil so just let me sign.


Kommentarer
Postat av: Fia

Uscha, Låter okul d där..



Många kramar!! <3 <3

2009-05-06 @ 19:04:33
URL: http://guldfisk456.blogg.se/
Postat av: Ekkin

Du skriver jättefint, kram från westin 2!!

2009-05-08 @ 15:42:33
Postat av: ema

tack söt (:<3

2009-05-08 @ 21:11:27
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0