Feel this

Dagenslåt : Feel this - Bethany Joy Galeotti

Va?! har jag en blogg?.. Men nu ska jag presentera *trumvirvel* TADA, Den nya emma ! Våren är på ingång, jag känner det i hela kroppen. Jag städade rummet och delar av huset igår, från topp till tå, tog en dusch och sedan, som ny? Känner ni er trötta, irriterade, äkliga. Städa rummet. Helt sjukt men det funka iaf för mig. Och igår när jag kollade mig i spegeln såg jag en ny kraft glittra i mina ögon. Världen är vacker, och jag älskar mitt liv. Jag kommer nu slänga in en stor bild uppdatering för att dukumentera de dagar jag inte bloggat på. PUSS.

















Kommentarer
Postat av: Nathalie

men fin bild på mig du har ;D hahha ^^<3

2009-03-16 @ 23:03:31
URL: http://nathalielodelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0