En shopaholics bekännelse

Såg denna på premiären igår med Frida. Och för det första kändes det som man såg den sista föreställningen innan den sluta visas på bio ungefär! För , vad kan det ha varit, 30 personer? i en sal för 460? Det tyckte jag var bara löjligt. Visst det var väl skönt men ändå lite tråkigt tycker jag. Filmen i sig själv var sådär. Den va små gullig, rolig, pinamt skojig. Men från mig får den inget toppen betyg. Det var en mysig film, inget mer. Men när man gick ut efter bion var man bubbligt glad, och det är ett plus! Så ger den en trea av fem möjliga! En måbra film helt enkelt. pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

yeeh, den va ju lite najs så där :D ^^ haha och jag luktade så gott efter mina pringles :D mohaha

2009-03-22 @ 15:59:01
URL: http://ladirf.blogg.se/
Postat av: Ekk

sv: Jamen, det är ju om vi får spela i matfors som jag skriker åt dig =D

2009-03-23 @ 22:43:36
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0