save your soul

Frilufts dag idag med skolan, och den spenderade jag med Emman (:, vi skulle ha "paddel orgentering " vi skulle alltså paddla runt och leta efter små lådor med kart bitar, jag och Emma kom iväg sist. Eftersom vi va sist fick vi lite svårt att hitta alla kontroller för några gjorde sig roliga och gömde dom, haha. Vi missa tre, men det va roligt och vi kom tillbaka ganska torra.
  Jag ska åka iväg till grätnäs snart, ska bli härligt. Kommer hem på söndag och sikta på att komma hem lagomt till älsklingens match.

 Har inget givade att tala om för er känner jag, lyssna på musik och prata med love. Finns inget mer att babbla om, jag gjorde mitt bästa för att fylla upp denna för nuvarande tomma och trista blogg, så haha,.. Hej då? (:

Kommentarer
Postat av: emmaa

haha ankorna var ju roliga xD

2009-06-06 @ 17:20:09
Postat av: Ekkin

Jag anar en viss citering från 'Never think' på denna blogg XD

Sött :D. blogga mer, det är en order.

2009-06-08 @ 20:08:48
URL: http://nitsew.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha kanske de (A), haha jaså :o måste jobba på de då!! =)

2009-06-09 @ 14:58:35
URL: http://emkupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0