Den bästa början

Ops, när jag väl skriver får jag inte ut det på bloggen, de är väl fint? haha , detta är alltså ett utkast från igår :

Första lovdagen, helt underbart. Vaknade tidigt, åt god frukost , macka, juice och vattenmelon. Vid tio kommer kärleken, båda är trötta och vi bestämmer oss för att se film. Vi såg två filmer, först whole 9 yards och sedan twilight . Whole nine yards är så otroligt bra, underbar humor och det passar verkligen jonas och min humor. Och twilight vet jag inte om jag behöver förklara, men det va så att Jonas ha varit så negativ mot den så jag va tvungen att visa att den är bra, han hade alltså inte sett den. Och han fick på nosen, för han gillade den hehe! And the winner is.. Iaf så hade vi det bara mysigt och nu har han alltså åkt hem. Jobbigt att han bor så långt bort i skogen, men det få man väl leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0