you are

Dagens låt: Jennifer Hudson - Love You I Do

Hej, har hamnat i en seg-bloggar-stämning igen, det lixom flyger förbi och jag hinner inte med mig själv. Imorn ska jag iaf på Skvadern till kära elin och kolla läget där lite. Så det bli nice, ska inte vara där förren ett så jag är på skolan med jonas innan dess. Sitter och lyssna på Jennifer Hudson nu, och jag känner att det är bra musik för dagen, one night only, and i am telling you , osv. Så det är mysigt. Var in en riktig kortis sväng på birsta igår, och köpte två jäätte muggar med fat -indiska- jättemysiga och fina. Även lite grejer från body shop. Det gick på typ 30 min kanske hehe.. Nu ska jag be mamma skriva under mina gymnasium val ! 

1. Estetiska programmet Musik - Skvadern
2. Estetiska programmet Bild  - Skvadern
3. Hantverksprogrammet Mode/Design - Sundsvalls Gymnasium


 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0