wanna hold on

Hemma igen! efter nyår i grätnäs. Det va mys. Härligt härligt. Skoter, Xbox, kortspel, tv. ihi ja. Och bus. Men nu är man hemma, och det är skönt det med! Igår satt jag och kollade på Vänner hela dagen typ, såg klart första sesången. Men innan jag riktigt va klar med den gjorde jag en brejk för en film som gick på tv som jag älskade när jag va liten, skattkammar planeten. Jag hann bara med att se den sista kvarten eller något. Och jag blev otroligt sugen på att se den, så jag tro jag ska rota igenom dvd hyllan i hopp om att vi ha den. Starkaste minnet från den när man va liten var låten och den lila rosa figuren Morph, men låten, gash va bra den var och är. Då vid den tiden var min idol jimmy janson (hahah) från famefactory., och den svenska versionen var då min favorit av dom för dels att jag inte fattade vad dom sa så mycket på engelska., och att den va så bra. och plus att det va jimmy som sjöng den. Men nu är det npg engelska som är bättre, men jag satte dit både engelska och svenska versionen på dagens låt, för det är den verkligen! puss

Dagens låt/låtar: skattkammar planeten / treasure planet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0