je suis heureuse

Dagenslåt 
              låtar :
Sonja Aldén - Du Får Inte
                         Regina Spektor -The Call
                         Mcfly - Walk in the sun

hej! Toppen dag idag. Jag har världens bästaste finaste underbaraste kille. Och han är min. Tihi, tji fick du.
Har en riktig ballad dag, har lyssna på massa nyfunna låtar, och även riktigt gamla favoriter. Igår var jag en sväng i härnösand igen, efter att kollat på petters match. Vi åkte till mormor och morfar och åt middag, kom hem vid halv tio så då gick jag och la mig på en gång tro jag. Annars i helgen har jag varit i stan med sofia, gått på bio med Elin, Fia och Sandra, sedan varit hos härnösandarna. Kollat på P3 guld galan och myst med mysig musik. Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer. Skotern är hel nu, så jag och mamma har åkt en sväng med den åxå. Sedan är det inget mer. Och idag har det bara varit skola. Underbar dag. Ikväll äre idrottsgalan, ska kolla på det. Även göra matte läxa,. mindre kul. Men det måste göras., hehe. Nu ska jag frossa i mysig musik, och prata med min älskling. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0