1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16!

Dagenslåt : Timo räisänen - 16

Hej! har inte skrivit på ett tag, så en kort samman fattning, jag har varit på skolan utan jonas för han är sjuk den stackarn och jag som smittat han säkert, och jag har varit på staden med Natta, och sedan har jag nördat sesång ett och två Vänner. Imorrn ska jag vara på skolan som vanligt nästan, med so prov, och efter det ska jag till stan med Sofia och käka, shoppa lite och så. Efter det vid halv sju ska jag bli hämtad av  Sandra då vi åker till H-sand till Fia och Elin och se på bio! det kommer bli en toppen dag , verkligen =) hoppas verkligen att jonas kryar på sig till imorn, så vi hinner träffas.. Stannar i h-sand över natten till lördag och åker hemmåt någon gång på lördagen. Jag lever, jag älskar det. nu ska jag plugga, och äta. puss

ps. Fixat stuga i lofsdalen på sportlovet. iihi. (bilder därifrån stugan/lägenheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0