i alla hjärtans dag ära.

Dagens låt : Timo räisänen

Jag är ledsen att jag inte är perfekt, men vi är. Tillsammans. Jag älskar doften av dig , din röst och din spegel bild så vacker. När jag står på botten och tittar hopplöst uppåt, så är det dig jag ser. Och genast tänds en kämpar glöd i mig. Du gör mig hel. Och den trygghet du ger mig, med all din kärlek, är mer än vad jag är värd. Men jag är enormt lycklig att få tillgång till den. Och jag lovar, att jag kommer ta väl hand om den. Allt vi gått igenom, fast fortfarande är sida vid sida, är ett tecken på styrka. Den styrka vi skapar. Den styrka vi borde utnyttja. Och det ska vi göra. Ditt stöd, allt du gjort för mig, och hur god människa du är. Det är.., fantastiskt

j.s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0