Listen to the song in your ♥

jisses vad världen är vacker. Det är jättefint väder, och jag vet inte. men jag känner mig på topp idag. Fast jag vill bara ta det lungt, läsa och leka lite med kameran kanske., vi få se. Igår köpte jag ett par nya Cheap monday, mörkblå med vit sömm. Mycket fina. Och enormt tighta , typ som tights känns det. Jag var ensam hemma en stund igår kväll och hade det ganska tråkigt så jag lekte lite med smink och prova mig runt haha. Lagade även mat tills bror och far kom hem igen, hängde tvätt, tömde och satte in i diskmaskinen. Haha, som jonas uttryckte det - wanna be housewife - det stämmer dock inte. men det va kul. Sedan lekte jag lite med kameran. Och ja, gjorde inget mer än att njuta av livet.


Kommentarer
Postat av: Fia

jisses vad Du är vacker. (världen också ^^)

2009-02-01 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0