find me here

Hej! har nyss kommit hem från stan, varit med Frida i jakt efter ett par jeans till henne. Men den dagen kom vi hem utan vinst. Men vi hade det roligt iaf. Vi skrev nationella läsförståelsen idag, det gick bra tror jag, skrev på allt och kände att jag förstod. Iaf från min synvinkel.Vi har börjat med ett arbete i franskan om olika sevärdigheter, och andra grejer som ha något med frankrike att göra. Jag tog smurfarna. Visst är det en belgisk serie, men nått ha det att göra med frankrike tror jag. Åsa förslog det iaf, och jag hade inte hjärta att svika smurfarna. Haha. Men men, nu ska jag spela guitar hero. Pusspuss


(hittade detta i utkast, opsan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0