Fascination

Hej världen! Jag tror jag är påväg att bli frisk! Bara små hosta och snuva, meen det dör man inte av. Hittat låten som man bara älskar i någon reklam,. vet inte vad en är i från men riktigt bra är den. Fascination. Dagens låt, helt klart! Jag älskar låten och älskar videon. Den är  en energi och glädje spridare. Nu ska jag ta en lång och skön dusch med skrubb, mask, och annat mysigheter. Tänkte också ta en bastu. Så jag blir som ny. Sedan städa rummet, så det blir som nytt. Men innan allt ska jag och min supervovve ut och leka lite i snön, och hämta ved in till kylan. Livet leker, och snart måste jag få träffa Jonas. Puss på han, Puss på världen, Puss på dig. Jag är på gång nu.


Dagens låt : Alphabeat - Fascination


Kommentarer
Postat av: Fia

Låten är verkligen helt underbar! :D Jag kan lyssna på den hur många gånger som helst...

2009-02-25 @ 21:43:05
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0