beni kızdırmaktan hoşlanıyorsun

Det har varit en ganska jobbig dag idag, för jag haft sån huvudvärk så jag inte vetat vart jag skulle tavägen. Men ändå hyfsat bra, på kvällen ha de blive bättre, jag följde med mamma på hundklubben när hon skulle ha kurs. Det är mys, att vara med alla vovsingar. träffade ozzy också ett tag. Iaf gick huvudvärken bort med lite rörelser utomhus, den är dock tillbaka nu. Och ryggen värker. Men jag sitter här med min present från mammas Gotlands- resa, "kalitets-choklad" i en idyllisk och jätte gullig förpackning, rikgtigt goda va dom åxå, det blir mumms imorrn efter ett simningspass. Hade tänkt fortsätta med varje tisdag, känns bra. Så ta nog med trunken imorrn.

Idag vare foto till kamtratstödjarna , ojoj va jag inte gillare, men de blev litwe sött med kramis på emmasn. Och imorrn äre klass foto, fixa fixa, hoppas jag slipper sitta !

Nu ska jag sova, men vi hörs.♥


längtar till kroatien!!!



jonas stiernström ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0