Tiden flyger iväg!

Heeej , jag kom hem från kroatien för exakt en vecka sedan nu, jag har inte hunnit med bloggen, har varit mycket att gör hela tiden, men nu är jag back on track, Jättteee roligt!!, notera Otroligt underbart *pip* roligt har vi haft det.

men nu är det regn, regn regn. och skola och jag börja få infulensan , jonas åkte till turkiet igår, och det är mycket i skolan, det tar på en. men imorrn äre studie dag, då ska jag och frida dra in till birsta, och gå runt där tills per kommer då ska vi gå lite till innan vi går och bowla^^ , det blir chill.

pusspåer

Kommentarer
Postat av: Fia

hihi, jag och elin ska också till birsta ;D

2008-10-03 @ 11:21:34
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0