oaktiv

hej! kollat igenom min kamera,shit asså jag har inte laggt in bilder på flera månader, dom första är från selånger marknad tro jag, så nu tänkte jag lägga in bilder som visar lite av det jag har gjort sedan i augusti. here you are ^.

selånger alla tre dagar med olika folk, fick nog alla på bild , börja med snygg-elin (:  ..

snygg-ewe (: ..

 snygg-emma (: ...

snygg-frida (heheh förlåt frida :D )  (: ...

snygg-per (: ...

snygg-tina (:...

Vi gick runt och hade skoj (:, ..

och åkte karuseller^..

och lite mer karuseller^^ .,


.. Elin , Evelina och jag tjockade i oss ett paket med cocosbollar, mumms. men bleh efter hahah fifan va mätt man va ;o
det var lite från selånger, nu blir det ett hopp till lite random bilder..


kladda älvor är min favvis ^^ .

japp japp. kladd kladd.

haha min bror är alltid seriös. mumms på han ^

hunnit med att shoppa två par nya skor under tiden jag inte bloggat , här är ena paret;

och det  andra paret;
 
varit på skolan med sötsaksfrida (: .

och jonas har jag faktiskt hunnit med åxå (: <3, även emma och fannybanny^

ännu mer skola ..

men mitt i skoltiderna så fick vi - rebecka, christoffer, sofia, jag, frida och fredde

åka till kroatien <3 :D

Har inte så många bilder därifrån, var  inte aktiv med kameran men har ju några. Kan bidra med dom (:
såå.. klockan fem på morgonen satt vi oss på ett tåg ner till arlanda. Pigga Människor (:
Sofia låssades iaf med en söt " jag är vaken min" (:

rebecka .. försöker se oskyldig ut medans hon smyg käkar godis på arlanda? ^^

frida åt sin lunch/frukost med glaada miner

Vi såg även dessa två på arlanda^^ 
 
sedan vare flyg som gällde, och efter två och en halv timma var vi framme ^^

i kroatien (: alla förutom fredde här då^

vi fick åka i tåg från zagreb till Djakovo ^^, i Hytter ! riktiga harrypotter tåg ^^ ,
 
med klassiska fönster där man vill bara vikna av sin älskade med en näsduk ^^


Vi fick bo på ett motell första natten, men de va nice^^, fredde va lycklig (:

huvudlös fredrik ;o

Har inte så många mer bilder, men denna var jag bara tvungen att lägga in,

hahaha. Sussanna alltså <3 kan man vara skönare ?  ;D , det va ett bröllop på vårat hotell till fem på morronen, hon kunde inte somna så hon frågade oss om nån hade tamponger, japp ni ser ju resultatet. haha :d <3


jaamen de va allt. puss<3



Kommentarer
Postat av: din effe<3

finfin bilder <3 hihi . men vad heter sidan där du har bloggen? ja vill oxå ha en blogg nue (:

2008-10-08 @ 18:57:18
Postat av: moberg

haha, på en bild ser det ut som om jag interjuvar nån xD

2008-10-22 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0