ny energi, allvarligt

lala., livet leker, Hösten ger mig en kick med alla des färger. Haft musik idag på skolan, fått en uppgift " låtanalys" som jag ser fram emot att göra, Frida har kommit hem med lite ny energi från det varma kereta. Min pojkvän och vänner är mer underbara än vanligt, jag har även fått träffat min kära Elin idag, som var väldigt mysigt med fik och prat. På msn senare så har jag fått pratat med Rahela från kroatien ett tag, alltså känns som om jag kännt människan hur länge som helst, hon är pretty amazing. Och nu sitter jag och lyssna på release me, som jag kanske ska sjunga på vinter showen. Övar på höjningen och sånt så det som småningen ska gå så bra som möjligt. det var allt för mig idag, lite bilder kan ni få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0