If I were a boy

Häärligt med en paus från kaoset i skolan ! , äntligen en fri vecka med bara slapp och mysigheter!. Det började med på fredagen så skulle jag och Frida in till staden, och träna lite moppeteori på M. Men vi fick reda på att en Per skulle till stan och köpa byxor själv, så han gick med oss. Och vi hjälpte han med jeans^^. Drog han till Flott och tipsade honom om cheap monday,och vi lyckades! , ett par mörk-blå cheap mondaysar blidde det! Efter det tog vi en macka på subway och träffade på Alle som även hon skulle till M. Vi började gå dit och sa hejdå till per, men de va stängt, attans, men då blidde det stadstur isf! Vi gick omkring i butikerna till sex (?) och satte oss på 191 hemmåt. Frida följde med mig hem och vi eller jag fixade fin middag minsann! , Pommes i ugn och Sallad med Cola& bearnaise. Dukade lite små gulligt till frida åxå så vi mummsade det sedan kollade vi på Idol m.m. 
   Igår så blev det lite ändrade planer, jag skulle vara hemma och gjort nått med Frida. Men de blev inte av, men isf så åkte hon och jag in till stan vid halv fyra och träffade Evelina där, även Viktor en stund. Men vi gick och käkade och hade det mys med Ewe. Keebbabbben på City, sedan en latte på barista var vad vi åstadkommade ^^. Menyn av våran kväll blev :

Kebab tallrik x2 - evelina emma-
Chicken nuggets tallrik -frida-
Chai latte -emma-
Latte vanlij - evelina-
Latte Choklad -frida-
tjockis mumms är det finaste (:


När Vi sedan kommit hem med skjuts med hårdrocksdunk av papi och farbror-Timo så var tjejorna hos mig ett tag, spelade lite musik och busade. Evelina åkte hem nästan på en gång men Frida stannade och vi kollade på film och testade våra Britney skills, HAH! det va fiiint.

Idag tror jag att vi ska skutta upp i skogen och leka bland trollen. pusspåer

Veckans låt :

 If i were a boy - Beyoncé

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man cheap monday i sundsvall? :)

2008-10-27 @ 20:05:27
URL: http://brillonbrillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0