you are like a prefect picture for me

- " Drop the gun, the one that's stuck to my head.
It's just begun, you're gone, you came walking free."
lalalalaaa, sitter och smaskar på en kaka som är riktigt god, jag har själv gjort den. Lyssnar och sjunger med millencolin. Får mysiga wibbar från Gatufesten-08 shit evelina vilket drag det var! Man iaf.. Har haft idrott idag på skolan, vi hade bad: man skulle simma 40 längder och sedan göra "livräddnings prov" genom att dyka ner från det djupa och simma till det grunda, där ska du vända och simma tillbaka. När du är farmme ska man dyka ner och hämta en docka på 70 kg (?) och simma till det grunda utan att nudda bottnen eller väggen då blir du inte godkänd. Men jag klarade det på 2.30 min och jag fick g+. Hehe men det är väl bra? ^

Fick hål på sista timman-svenska- så jag,Frida, Rickard J, Emil, Henke och Jonas H gick och badade. Fast vi blev besvikna när vi fick reda på att det inte skulle vara någon " vattenkrokodil" där =( Men vi hade väl kul ändå. Nu sitter jag här och lyssnar på musik , inte millencolin nu, lyssna på Elins blogg, myyys spelare du fixat, rädda min kväll^^

Godnatt daa^^


<3

Kommentarer
Postat av: ekkin

Haha, glad att du gillar den :D



snygg bild!

2008-11-27 @ 21:21:11
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0