i have some decision to make här alltså!

Hej! , varit på studiebesök eller hur man ska kalla det på john bauer och skvadern idag, positivt resultat på båda skolorna, på skvadern gick valde jag att kolla på estet musik, och på john bauer så kollade jag på florist. Och ja, båda verkade asroliga! Fick testa på att göra en liten "blommuffin " på john bauer, det väckte den gamla drömmen om att bli florist. Men efter det kontrade skvadern med en toppen skola och perfekta lokaler, roligt folk och ett bra sett att jobba. så jaa.. nu har jag ju inte gått och kollat på sundsvalls gymnasium ännu, och det är en bra tid kvar, men det hjälpte inte så mycket med dagen ! , två alternativ har jag nu, och på tis ska jag kolla på västermalm och hedbergska, estet och inredning design! , skoj de också, asch, det finns för mycket! , Ska till grätnäs över helgen (ÄNTLIGEN!) så det ska bli riktigt mysigt, nås då på mobilen. Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ekkin

Idag hade vi världsmusik workshop, ala Urkultsmusik!

Kunde inte få bort att tanken att u and me skulle ställt oss i mitten och dansat som galningar. Du hör hemma här :D:D

2008-11-11 @ 11:08:59
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0