Hello Sunshine



1. Vad heter du?
Emma Josefine Kupari
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? något kort sött, eller långt och utlänskt
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Matilda
4. Vilket stjärntecken är du? Linda
5. Vilken årgång är du? 1993
6. Vart bor du? Sundsvall
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? Två ggr i livet, men bara en jag kommer ihåg.
9. Vart skulle du vilja bo? Jamaica.
10. Vilken skolklass? 9b
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ärligt, så vet jag inte. Jag vill jobba med estet av något slag, och träffa människor.

1. Hur lång är du?
172.
2. Hur mycket väger du? vet inte
3. Hårfärg och frisyr? Långt och lugg, Rödbrunt färg.
4. Ögonfärg? Gröna.
5. Mest nöjd med? Ögonen.
6. Minst nöjd med? Har några komplex, men ändå ganska nöjd, men kanske benen?
7. Skostorlek? 38/39
8. Glasögon? Jag har, men använder inte.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen bara.

Favorit..
1. Filmer? Action komedier, romantiska komedier, dsney filmer
2. Låtar? Hur många som helst, absoluta favoriten - Hallelujah .
3. Årstider? Alltså jag ha svårt med den frågan, gilla alla. Men sommaren.
4. Mat/dryck? Tacos, trocadero/hallonsoda.
5. Djur? Hund.
6. Färg? Grön.
7. Parfym? Ehm, bodyshop vanilj.
8. Tv-program? The 70's Show!, musik och inredningsprogram.
9. Ämne i skolan? Musik och Bild
10. Sysselsättning? Sjunga, måla, kompisar.

1. Vad använder du just nu för jacka? Min Kappa och Vinterjacka..
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta Sneakers, Converse och vit/gråa tygskor.
3. Favoritfärg på kläder? Alla färger,
4. Favoritmaterial på kläder? jadu, allt förutom päls 8).
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min favoritkjol på Gina, även den på hm.
6. Favoritaffärer? Jadu, Hm bla.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika.
8. Favoritmärke? Inget sp.
9. Vad har du för byxstorlek? Olika på olika modeller.
10. Vad har du för tröjstorlek? 38-40 ( köper ofta oversize) .

1. Vad heter din morfar?
Gunnar
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? En krona och busskvitto.
b) Jobbväska just nu? Har ingen jobbväska.
c) Handväska eller liknande just nu? Börs och papper.
3. Vad är du beroende av? John Mayer - Free Fallen just nuu.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Olika, det som finns framme.
6. Vad tror du på? Ödet.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag är kristen
8. Vad köpte du senast? En kappa.
9. Har du nåt husdjur? En hund och nån fisk 
10. Var bor du? I Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0