breaking free

Sitter och knåpar på en låt analys som vi har i läxa/uppgitft i musiken, riktigt skoj tycker jag. Men jag vill göra det snyggt och riktigt bra, så det kan ta ett tag. Har slutligen valt att jobba med Release me, tänkte det kan ju passa för att jag ska sjunga den på julshowen (?!?!?!?!) om jag klarar av de, villsäga. Höjningen är klurig alltså. Men med glädje och lite humor så kan det gå heh.
  Har fått helt klart i mitt rum, *yeey* och som jag nämnde i tidigare inlägg, Frida hjälpte med det sista ruset!
Så nu ni, en liten förändring kan nog höja stämningen. Mycket mer space fick vi till åxå, hur nu det gick till i den skrubben jag bor i, hah. Men jag gillar det!, Det är jag rakt igenom med lite kladd på väggarna, turkost och massa målar och pyssel stuff. hihi^^
Tänkte bloggläsa lite och sedan fortsätta med analysen. En filt ska hämtas!, känns som ett måste, brr. ihi va mysigt. Saknar min älskling;o men snart ska vi ses, pusspåhan.

Och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0