sova sova säng säng (8)

yes., så känns de idag. Trött, inget fint väder och ledig dag, jag tro jag kan ligga kvar här hela dagen. Var med tina och ewe igår, de va nice. Evelina åkte till mig, och efter ett tag så började vi vandra till vattjom. När vi kom dit var det maassa snubbar där, som sköt maassa bomber, och som dom flesta vet så är jag lite smått rädd för smällare och liknande. Så såfort Emil fick se att jag och evelina kom så gick han till oss med sina bomber, men som tur va tände han inte på någon just då, men jag tröttnade efter ett tag så jag drog ner evelina till statoil ett tag, satt där och snacka ett tag, till vi gick tillbaka igen. På vägen dit upp så hörde jag nån skrika emma lite smått då vare tina kommandes på en cyckel och madde springandes brevid som hade försökt att få kontakt, haha. sedan dess va jag med evelina och tina för de mesta, men lite senare på kvällen träffa vi emil fredde och eva så vi snacka med dom  i omlopp. det va nice den kvällen men tro inte det är så intressant att läsa om (: hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0