Well open up your mind and see like me

Oj vilken underbar kväll/natt vi hade igår till idag, Såg på filmer, spela ps2 och hade det mys.
Jag vet inte va jag ska säga, vi hade roligt, och enormt mysigt (:
Sov inget på natten kanske en halvtimma högst om man lägger ihop alla minuter här å var.Vid sex/sju tiden somnade jag och sov i 4 timmar troja, vaknade och hämtade ännu en film, peter pan <3, hehe (:

per åkte hem sist av alla, förutom frida som kom tillbaka efter lunch(?!) hemma då, men per åkte vid 5? , aja frida kom tillbaka och hjälpte mig städa husvagnen efter hon hade käkat,  när vi va klar satt vi oss och spela lite, och oj va trött jag är, var med henne till 8. Sitter och kolla på fotbollen nu, Heja turkiet! så jonas blir glad (:

Kommentarer
Postat av: mia

Nya säsongen för mig ;)

2008-06-26 @ 06:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0