games, happiness and serve. 11/6

Lekdag idag. Klass 8B. tema Sverige. Snyggaste entrén med flaggor, nationalsång och signaltuta. Oj va vackert (:. Tävlingarna gick väll mindre bra som vanligt. Men för första gången vann vi en tävling, matätar tavlingen, där va vi på hugget. Annars aldeles underbar med min underbara klass. mycket kärlek till er. Tog ett bussen till isabelle för att fixa lite. Byta om, fika, kolla på barnprogram och smink. För vi var två av dom som skulle servera niorna på deras avslutnings middag. Det gick mycket bra och vi, åtminstone jag hade väldigt roligt. Lärarna hade gjort en sång till/om de tre klasserna, 9a, 9b och 9c. Jag höll på att skratta ihjäl mig, det va så roligt. Lena LL, annika och brigitta dansade, vilken syn ojoj, minnen. Thanks for a good evening.

Lärar sången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0