breaking-up day

O7.3O slår mobilen i " break it of" och jag vaknar och kliver upp. går till duschen. Fixar mig, och kvart i nio skjutsar mamma mig till kyrkan. In i församlingshemmet där alla musikmänniskor va, vi värmde upp och sedan bar det in i kyrkan för första avslutningen 6-7. Gick bra och jag grät på  typ alla solosånger, alla var så fina. Helena och markus överraskade oss alla med " det va en kväll i juni", gud va roligt. haha :D så härligt allsång och markus rikigt bjöd på sig. pusspådom. Jomen sedan vare för 8-9. Lika där, fin sång = gråt för mig. Efter musiken var det stependium och betygs utdelning, oj va vissa grät stackarna (:, tänkt nästa år när vi ska skiljas, klass B, kommer nog gråta jag med.

efter avlutningen. SOMMARLOOV (:. tog en lunch med mamma och petter på spice, hem igen och här sitter jag (: bilder kommer , jacob knäppte, ha inte fått än. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0