summertime

Japp, ni kanske tänkt på att jag är lite dålig på att skrive och uppdaterat i min blogg, men , det är sommar lov, är ganska mycket ute och hitta på saker!

på torsdaf (trojag det bli) ska familjen åka iväg på husvagns semester- vet inte vart ännu- och jag längtar verkligen, jag vill resa, jag vill ha det underbart, jag vill ta det lungt, och ha möjligheten att tänka, tänka ut allt jag bara slängt undan i mitt huvud för att jag inte haft tid att tänka på de.

jag hoppas att semester resan bär neråt, till leksand , för jag älskar campingen där med vattenlandet (: ! jag blir aldrig, aldrig  för gammal för det!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tror du på övernaturliga fenomen? Du kan läsa om en övernaturlig varlese i min blogg så att du lär dig i fall du själv skulle förvandals till en. Det är alltid bra att veta. Kunskap är makt

2008-07-15 @ 22:49:04
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Ekkin

åh, det lät underbart hurru =D

2008-07-22 @ 13:13:41
URL: http://nitsew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0