á la maison

bonjour! hemma nu ^^ känns härligt om jag ska vara helt 100% ärlig så ha jag haft det, underbart
bara saknat dig jonas

resan drog ner till leksand som förta stopp, gick och busa på sommarlandet två dagar, myyys! inga bilder därifrån, men under här sedan kommer de lite bilder från lite av varje, men mest från sthlm , där fick kameran leka lite.eller förresten, länka till min bdb isf! (:

resan begav sig till örebro, campingen där tyckte jag om (: , har varit på två finfina camingar under denna resa ska jag säga dig , myys. i örebro bodde vi på gustavsvik, och var på gustavsviks äventyrs bad, det va asssskooj =D! åkdit, lite litet, men de va funfun!
var där i några dagar och förlåt men jag är dagvill så jag vet inte alls!, men resan fortsätte uppåt igen, till sthlm's lande, värmdö, åh va härligt det är där, otroligt

men härligt att vara hemma, www.kupari.bilddagboken.se kolla där på bilderna (: , hare <3


men gjorde ett undantag, gillardenna otroligt nöjd ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0