you you you

Jag tog en liten paus i städandet, och packandet, för att kunna skriva lite innan jag drar iväg till Grätnäs. Tänkte att det är lite mysigare att komma hem till ett inte så fullt stökigt rum, som det är nu. Så ska göra en liten kraftansträngning och röja upp lite efter detta inlägg. Jag åker alltså ganska snart till grätnäs - där det inte finns internett - så bloggen är lite nerstängd under julhelgen, kommer hem senast på söndag. Var till bibloteket och lånade del fem av böckerna  jag läser, ifall att liksom. Är på kap sjutton eller något i fyran, sjutton av tjugotre tro jag. Så om jag kommer få tid med läsning så har jag backup med mig. Den är riktigt bra fyran, Riktigt sorligt och mycket tankar just nu. Men det har nyss varit riktigt spännande och jag gillare'. Och en sak till, dagen efter julafton är det min och jonas dag, ett halv år firar vi då. Att jag inte kan vara med han då är hemskt, men det tar vi igen efter grätnäs. Älskar dig Jonas.
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0